tiistai 6. joulukuuta 2011

Laulellen ja luritellen

Meni sunnuntai. Mä olen vaan niin tohkeissani kun pääsin laulamaan, ja hyvänen aika sentäs sain vielä palkkaakin siitä! Eli lempipuuha + palkka = unelmien täyttymys. Ah, siellä oli ihana saksofoni! En olekaan ennen saksofonin kanssa laulanut.
Jasiis. Keikkahan oli vaan ihan vaan vähän vapaamuotoisempi jumalanpalvelus. :D Mutta olkoon nyt niin että aiemmin olen harrastanut esilaulelointia (keksin tässä samalla uusia sanoja näemmä) ihan ilmaiseksi, olin ihan ällikällä lyöty kun ne rahaakin tarjosi. Mikäettei. Jätin yhteystiedot ja ottavat yhteyttä taas.

Muttamutta. Harjoittelu on nyt virallisesti ohi. Toki piti viimeisenä päivänä tehdä tyylikkäät ja mennä iltavuoroon vahingossa aamuvuoron sijaan. Ei se mitään. Tunteja oli kasassa jo niin mukavasti että kävin melkeinpä vaan kääntymässä :) Ikävä jo nyt on vauveleita. <3 Toisaalta, nyt saa ottaa rennommin.
Vaikkakin heti torstaina ja maanantaina tentit.



Joululahjasia olen vähän väsäillyt lisää, ihan sitä samaa sarjaa mitä aiemmin. Nyt alkaa puikot taas laulamaan kun koulu alkaa. Netistä tilailin vielä lasten isoisovanhemmille kuvakalenterit Vistaprintiltä. Tässä pari kuvaa, jotka sinne tulevat.

Melko halpaa, sanoisin. Tosin postit maksoi 14 päivän toimitusajalla n. 14€. Kyllä se silti halvaksi tuli, alle kympin kaikkinensa per kalenteri. Ja vielä joulukortteja kaupan päälle :) (mulla oli semmonen kuponki). Kannattaa etsiä alennuksia, tuolla on joulukalenterit puoleen hintaan joku kampanja. Se vähän riippuu, mistä linkistä sivuille eksyy. Ja oikeastaan mulla olis ollut 1kpl ilmaiseksi mutta fiksusti olivat sitten laittaneet tilauksen loput kalenterit kalliimmaksi, joten loppujen lopuksi halvemmaksi tuli tilata kaikki kalenterit puoleen hintaan. :)


Hyvää itsenäisyyspäivää!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti